Η πρώτη μου μέρα στο openSUSE Conference!

Ξημερώματα Σαββάτου, στις 4:50 εγώ, ο Κώστας “Warlordfff” Koudaras, ο Ευστάθιος “efagra” Αγραπίδης και η Στέλλα “differentreality” Ρούζη συναντηθήκαμε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Ήμασταν έτοιμοι να ταξιδέψουμε στην Νυρεμβέργη, για το openSUSE Conference στο Zentrifuge.

Αφού έλενξαν τις βαλίτσες μας, μπήκαμε στο αεροπλάνο. Είναι το πρώτο ταξίδι της ελληνικής κοινότητας στο εξωτερικό σε ένα συνέδριο όπως αυτό αλλά και πρώτη προσωπική μου εμπειρία. Μετά από δύο ώρες και τριάντα λεπτά φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης, όπου μείναμε για δύο ώρες περιμένοντας την επόμενη πτήση προς Νυρεμβέργη. Η πτήση μεταξύ Ζυρίχης και Νυρεμβέργης διήρκεσε μισή ώρα και τέλος, μετά από 4 ώρες ταξιδιού φτάσαμε στη Νυρεμβέργη.

Στη Νυρεμβέργη, πήγαμε στο ξενοδοχείο, αφήσαμε τις αποσκευές μας και πήγαμε κατευθείαν στο Zentrifuge, ώστε να γνωρίσουμε τα άλλα μέλη της κοινότητας openSUSE και να βοηθήσουμε στην οργάνωση και γενικά σε ότι μπορούσαμε. Όταν φτάσαμε, μας υποδέχτηκαν με χαρά και ο Κώστας μας σύστησε σε όλους (γνωρίζοντας από το Φεβρουάριο στο Marketing Hackfest στη California)… Όλοι βοηθούσαν πάνω σε κάτι, άλλοι δημιουργούσαν καρφίτσες με τα ονόματα των συμμετεχόντων, άλλοι ετοίμαζαν κάποιες ειδικές τσάντες οι οποίες περιλαμβάνουν μια αφίσα, αυτοκόλλητα, ένα περιοδικό και πολλά άλλα πράγματα και άλλοι ρύθμιζαν του υπολογιστές για τις παρουσιάσεις. Εγώ βοήθησα τη Στέλλα με τις τσάντες, οι guru στη δημιουργία καρφιτσών Κώστας και Στάθης βοήθησαν αμέσως τα άλλα μέλη της κοινότητας καθώς επίσης και στην αναδίπλωση φυλλαδίων (τρίπτυχων) της κοινότητας. Αργότερα ο Jos ο community manager σκέφτηκε ότι πρέπει να διακοσμίσουμε τις αίθουσες ομιλιών. Εγώ και η Στέλλα πήγαμε μαζί του στο ΙΚΕΑ όπου αγοράσαμε μερικά πραγματάκια (λάμπες, αφίσες, χαλάκια, κεράκια) για τις αίθουσες.

Μετά από μια μεγάλη και κουραστική μέρα στις 19:00 και αφού είχαμε τελειώσει όλοι με τις δουλειές , ξεκινήσαμε τις μπύρες🙂 Διοργανώσαμε ένα μικρό “Pizza Party”! Δεκαπέντε πίτσες κατέφτασαν στο Zentrifuge για όλους τους παρευρισκόμενους! Η μπύρα του openSUSE “Old Toad” μας βοήθησε ν’ ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας για την επόμενη μέρα! Αφού φάγαμε, μιλήσαμε, γελάσαμε ήρθαμε πολύ κοντά με τα μέλη της παγκόσμιας κοινότητας.

Μετά από την κουραστική μέρα, πήραμε το μετρό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας, για να ξεκουραστούμε, να κάνουμε ένα μπάνιο και να προετοιμαστούμε για την επόμενη ημέρα.

Φωτογραφίες από το openSUSE Conference θα βρείτε στη σελίδα μας στο facebook, και στο Picasa του Κώστα Κουδάρα. Οι φωτογραφίες ανανεώνονται συνεχώς!

Επίσης μπορείτε να ενημερώνεστε για το τί γίνεται στο openSUSE Conference μέσω του λογαριασμού Twitter της Ελληνικής Κοινότητας openSUSE, του openSUSE Conference, και του δικού μου.